Sorteeri:

Tiim

/

Ülesanne

Ülesanne #7: Projekt

Kooliruumi uus kujundus.

Kommenteerivad: Eesti Noorte Arhitektide Liidu (ENAL) liikmed ja EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid ning värsked vilistlased

Kaasa löövad aktiivsed tudengid on Karl Erik Miller kolmandalt kursuselt ning magistrandid Merilin Kaup, Laura Pint ja Margus Tammik. Vilistlastest kirjutavad tagasisidet Ann Kristiin Entson, Elina Liiva ja Andrea Miku.

ENALi liikmed Merilin, Laura, Margus, Ann Kristiin ja Elina hoolitsevad eri koolide arhitektuuritudengite ühtsustunde ja täiendõppe võimaluste eest väljaspool akadeemiat. Näiteks korraldati möödunud suvel Valgas rahvusvahelist mastaapset arhitektuuri suvekooli “Apathy”.

Andrea täiendab end õpetamisealaselt Noored Kooli programmis.
Ann Kristiin juhendab õpilasi ka Arhitektuurikoolis.

Narva Soldino Gümnaasium / 13

Katja Semenova, Daniil Osokin, Olesja Rumantseva, Alina Ivanova

Me otsustasime panna koridori pehmed padjad, sest nad võtavad oma suurusega tõttu väga vähe ruumi kuid täidavad samal ajal täeõiguslik istme funktsioone. Nad on mugavad ja neid on lihtne pesta. Panime ka vaipu, selleks et võime ilma kingadeta istuda. Ja muidugi lilled, nii et nad sobivad hästi interjööri, veel nad loovad ka lõõgastavat õhkkonna ja puhastavad õhku


Narva Soldino Gümnaasium / EDU

Viktorija Vorobjova, Nastja Žukova, Diana Gukovskaja, Sofija Mikiško.

Oleme valinud just sellise ruumi kujunduse, kuna peame seda stiilseks, originaalseks, kaasaegseks. Kõik toas olev on valmistatud minimalistlikus stiilis looduslike materjalidega.

Kommenteerivad:

Eesti Noorte Arhitektide Liidu (ENAL) liikmed ja EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid ning värsked vilistlased

Elina:

Olete ilusti ruumi ära mahutanud palju laudu ning istekohti, mis tähendab, et kõik mahuvad ruumi ära ikka. Mulle meeldib ka, et olete jätkanud selle ideega, et laua ümber istub palju õpilasi korraga. See tähendab, et ruum aitab kaasa inimestevahelise suhtlemise tekkele.

Väga-väga tore on ka näha, et olete mõelnud materjalidele. Usun, et olete otsinud arhitektuurselt omavahel kokku sobivaid materjale, kuid samas olete mõelnud ka loodussõbralikkusele. Keskkonnateadlikkus on arhitekti ameti juures väga oluline koht, millele mõelda.


Narva Pähklimäe Gümnaasium / PROJEKT mp5

Aleksandra Simohhina, Diana Semibratova, Polina Zassovitskaja

Nagu me eelmises ülesandes kirjeldasime, ei meeldinud meile söökla. Väga vähe ruumi, vastik toit, liiga palju müra ja vastikud värvid. Selles ülesandes otsustasime teile näidata meie valitud söögitoa värvipaletti ja värve, mida peame kooli jaoks sobivaks. Ka nendel piltidel on selgelt näha, kui palju ruumi on laudade vahele ilmunud. Kõik on muutunud palju mugavamaks.

Kommenteerivad:

Eesti Noorte Arhitektide Liidu (ENAL) liikmed ja EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid ning värsked vilistlased

Tore lahendus ja väga meisterlik teostus! Värvipalett on ilus ja erinevate toolide kasutamine toob ratsionaalsesse paigutusse mängulisust..Huvitav oleks seda ka plaanis näha ühes inimeste liikumistrajektooride ja söögijärjekorra koreograafiaga.


Narva Pähklimäe Gümnaasium / Värvikontrastid

Elizaveta Zaviyalova

Mulle meeldisid need raamatukogude interjöörid. Nad näevad välja moodsad ja hubased. Nendes raamatukogudes on mugavad toolid, diivanid, hea valgustus, palju raamatuid ja taimi. Sellises raamatukogus on rõõm töötada.

Kommenteerivad:

Eesti Noorte Arhitektide Liidu (ENAL) liikmed ja EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid ning värsked vilistlased

Laura:
Sinu valitu raamatukogu on tõesti mõnus ja hubane. Piltidel on näha, et on mängitud erinevate tasapindadega. Koolis ilmselt nii palju ruumi ei ole, kuid äkki tekib mõni idee, kuidas näiteks luua rohkem eraldatud mõnus lugemisnurk teisel tasapinnal. Valitud raamatukogus on mängitud ka erinevate materjalide ja tekstuuridega. Mõtle, kuidas saaks sama võtet kasutada ka kooliruumis. Raamatukogus on väga oluline ka valgustus. Valgustus mängib suurt rolli hubasuse loomisel, ning on ka väga oluline töö tegemisel.
Palju edu!


Lihula Gümnaasium / Harilik harilik

Melani Alpius, Gerlin Nellis, Emma Kustov, Mareena Metsamaa, Marietta Viherpuu, Hugo Noormets, Joosep Michels, Indrek Kivisalu, Madis Ääremann

Võtsime kokku kõik oma ideed ja analüüsisme koos läbi. Ideekaksikud oli võimalik leida tõesti kõigile ideedele. Oma lahendusi vaadates oli iga töö puhul mõni lahendus, millest oldi nõus loobuma. Olemasoleva trepi juurde oli pakutud kõige rohkem lahendusi ja seal tegime lõpuks hääletuse, millest loobume ja millega edasi läheme. Loobusime kõigist olemasolevatest ideedest ja edasi liigume hoopis ühe idee edasiarendusega. Laiendame trepiastmed suurte astmetena, mis on mõeldud istumiseks ja ajaveetmiseks. Kuna koolid on jälle suletud ei saanud ka seda kohta täpselt üle mõõta. Täpsustame hiljem jooniseid koos maketi valmistamise ajal.
Garderoobis asendaksime olemasoleva kinnise seina värviliste tumbadega, mis tekitavad piiri koridori ja garderoobi vahele aga ei takista liikumist eraldi igasse vahesse. Lisaks saab tumbasid kasutada abipinnana riietumisel ja isumiseks. Ülejäänud elemendid paigutasime ruumi vastavalt võimalusele. Asukohad täpsustamel suurel joonisel samuti koos maketiga.

Kommenteerivad:

Eesti Noorte Arhitektide Liidu (ENAL) liikmed ja EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid ning värsked vilistlased

Laura:
Te olete leidnud väga toredad ideekaksikud. Rõõmsad värvid sobivad koolikeskonda väga hästi. Lisaks kiidan teie oskust kombineerida oma varasemad ideed üheks tervikuks.
Tore, et olete trepi juures jõudnud ühisele lahendusele ja keskendunud istumise loomisele. Istumiskohtade loomine jooksis kõigist varem pakutud lahendustest läbi ja kõige olulisem ongi tabada ära soovitud funktsioon. Astmestiku lahenduse juures soovitaksin kaasata rohkem olemasolevat treppi. Näiteks käsipuu mõnest kohast eemaldamisega või astmete kokku viimisega saab luua ühtsema terviku.
Teie istmevalikud on väga toredad ja pakuvad erinevaid kohti olemiseks. Mõelge, kuidas istmed moodustaksid ühtse terviku. Mängida saate nii värvide, materjalide kui ka kujuga.
Jään huviga ootama, milline teie lõpptulemus välja näeb. Jõudu ja jaksu!


Oled jõudnud lehekülje lõppu.

Lehekülge ei leitud, vabandame!