Sorteeri:

Tiim

/

Ülesanne

Ülesanne #5: Käik objektile

Kooli ümberkujundamist vajava koha analüüs.

Kommenteerivad: Eesti Noorte Arhitektide Liidu (ENAL) liikmed ja EKA arhitektuuriteaduskonna tudengid ning värsked vilistlased

Kaasa löövad aktiivsed tudengid on Karl Erik Miller kolmandalt kursuselt ning magistrandid Merilin Kaup, Laura Pint ja Margus Tammik. Vilistlastest kirjutavad tagasisidet Ann Kristiin Entson, Elina Liiva ja Andrea Miku.

ENALi liikmed Merilin, Laura, Margus, Ann Kristiin ja Elina hoolitsevad eri koolide arhitektuuritudengite ühtsustunde ja täiendõppe võimaluste eest väljaspool akadeemiat. Näiteks korraldati möödunud suvel Valgas rahvusvahelist mastaapset arhitektuuri suvekooli “Apathy”.

Andrea täiendab end õpetamisealaselt Noored Kooli programmis.
Ann Kristiin juhendab õpilasi ka Arhitektuurikoolis.

Narva Pähklimäe Gümnaasium / Coole Schule

Nikita Pavlenko, Nikita Bayteryakov

Narva Pähklimäe Gümnaasium / Coole Schule Ülesanne #5: Käik objektile
Ülesanne #5: Käik objektile
Nikita Pavlenko, Nikita Bayteryakov
Narva Pähklimäe Gümnaasium
Valisime meie raaamtukogu
1. Miks on see koht koolimajas oluline?
Kuna siin on sageli õpilasi, teevad nad kodutöid või räägivad omavahel, kui vaheajal on lärmakas.
2. Kes seda kohta kõige rohkem kasutavad?
Suure tõenäosusega õpilased, sest märkan, et nad istuvad enamasti seal, aga vahel ka õpetajad
3. Millised kolm erilist sõna kirjeldaksid just seda kohta koolimajas?
Vaikus, mugavus ja teadmised
4. Kuidas siin liigutakse?
Vaikne, sest te ei taha kedagi häirida, sest raamatukogud on alati vaiksed
5. Milline on selle koha sisustus?
Meie raamatukogu on üsna vana, nii et põrand, riidekapid ja toolid on vanad. Neid pole pikka aega muudetud ja seetõttu tahtsime selles midagi muuta.
6. Kuidas see koht kõlab?
Helisid on vähe, enamasti räägib keegi vaikselt või pööratakse raamatute või märkmike lehti
7. Mismoodi siin lõhnab?
Kõik teavad, kuidas raamatud lõhnavad, nii et see lõhnab nagu vanad lehed. Meile meeldib see lõhn
8. Milline on valgus?
Meie raamatukogu on piisavalt hele, sest läheduses on suured aknad ja neisse paistab peaaegu alati päike.
9. Kuidas sa ennast siin tunned?
Tunneme end siin mugavalt ja rahulikult, sest siin on vaikne ja kui soovite lärmakast muutusest eemale pääseda, lähete raamatukokku


Narva Keeltelütseum / NKL

Kristi Reisk
Jelizaveta Bespalova
Xenia Voronovich
Karina Zahharova
Marija Iljina
Uljana Safonova
Viktoria Suvorova
Roman Vassiljev

Kõigepealt otsustas kogu meie rühm arutada, millist kohta me tahaksime muuta või oma kooli plaani täiendada.
Arutasime pikka aega ja ühe koha ümberehitamiseks ei olnud lihtne valida, kuid pärast seda saime aru, et mõnda väga hubast kohta koolis ei kasutata, näiteks seda armsat nurka: (vt fotot).
Ja otsustasime seda kasutada õpilaste huvides. Suvel või varasügisel, kui oleks soe, oleks tore veeta vaheaegu tänaval, värskes õhus, õpilastel on hea meel teha kodutöid, suhelda või mängida kooli territooriumilt lahkumata, kuid samal ajal mõnusas pingevabas õhkkonnas. Oleme kindlad, et sellel on positiivne mõju ainult õpilaste tervisele ja õppeedukusele.
Seda paika saab iseloomustada kolme väga meeldiva sõnaga: mugavus, soojus, keskendumine.


Narva Pähklimäe Gümnaasium / ROCOCO

Nicole Ivanova
Jana Usakova
Anastassija Aleksejeva

1.See koht, nagu ka teine ​​klass, on väga oluline. Selles klassiruumis õpilased õpivad inglise keelt, mis on praegu nii oluline. Selles klassis õpetatakse veel palju erinevaid aineid.Peaaegu kõik õpilased teavad suurepäraselt, mis klass see on ja kus see asub.
2. Õpilased õpivad inglise keel. Kabinet kasutati algselt inglise keele õppimisele, kuid nüüd kasutatakse seda ka teistele kooliainetele.
3.Sõnad:väike kast,abi, eskaleeruv atmosfäär
4.Liiguvad siin piisavalt aeglaselt. mõnikord saab seda liikumist võrrelda kilpkonnade või teodega,aga see on lihtsalt nali.Klassiruumis on vähe ruumi, siin on võimatu kiiresti joosta ega liikuda
5. Sisustus on väga lihtne. Jah, põhimõtteliselt ei tohiks siin midagi luksuslikku olla.Õpetajaaud,kapid, valamu, tahvel ja kõik. Kõik asjad on piisavalt vanad. Põhimõtteliselt piisab sellest, kuid see kõik pole eriti mugavalt paigutatud.
6.Selles kohas saab kuulda erinevas vanuses hääli.Õpetajad tulevad sisse, et teavet saada või midagi küsida.õpilased tulevad siia tundidesse mõni neist on vahel vaikivad, keegi karjuvad.
7.Lõhnad on siin erinevad, kuna tuleb palju erinevaid inimesi.Kuid enamasti võivad päeva alguses olla erinevad lõhnad.Tööpäeva lõpuks jääb lõhnu järjest vähemaks.
8.Päikeselistel päevadel on palju valgust, mis on hea.Pilvistel päevadel ainult on vaja valgust.Klassiruumis on palju lampe ja nad valgustavad klassi hästi.
9.Selles kohas ei tunne end eriti mugavalt,sest ruum on väike, ja ruumis olev alune pole õigesti jaotatud. Ei taha siia kauaks jääda.


Narva Pähklimäe Gümnaasium / BRUTALISM

Jelizaveta Šaškina, Darja Gnidenko, Evelina Abina,
Gleb Sokolov, Dmitri Zareckii, Vladimir Platonov, Maksim Ovchinnikov

1. Miks on see koht koolimajas oluline?

Selles kohas saate arendada oma kujutlusvõimet, luua oma meistriteoseid ja lihtsalt lõbutseda. See klass on kooli jaoks oluline, kuna seal on mugav teha loovtööd, kuna seal on olemas kõik selleks vajalik.

2. Kes seda kohta kõige rohkem kasutavad?

Seda klassi kasutavad lisaks õpetajatele ka erinevas vanuses õpilased, alates kõige väiksematest kuni gümnaasiumi õpilasteni. Selles tunnis joonistavad või meisterdavad õpilased peamiselt loovuse jaoks mõeldud materjalidest.

3. Millised kolm erilist sõna kirjeldaksid just seda kohta koolimajas?

Inspiratsiooni

Kehastus

Eneseteostus

4.Kuidas siin liigutakse?

Siin liigub kõik rahulikus tempos ja enamasti sirgjooneliselt.

5.Milline on selle koha sisustus?

Аkna ääres on natüürmortide ekspositsioon, peeglite vastassein. • Eemaldatud: lauad, õpetaja laud, tahvel.

• Тarnitakse: kirjutuslauad (mis muutuvad molbertiteks), oakotid + eemaldatav laud, lava elava mudeli jaoks.

6. Kuidas see koht kõlab?

Selles kohas on kuulda nii õpilaste hääli, kes arutlevad oma töö üle, kui ka õpetajat, kes ütleb, et parandage seda või teist kohta.

7. Mismoodi siin lõhnab?

Siin lõhnab see värvide, puidu ja savi järele.

8. Milline on valgus?

Seal on üsna ere valgustus, kuna see on tööks vajalik, annavad valgust mitte ainult lambid, vaid ka üsna suured aknad.

9. Kuidas sa ennast siin tunned? Siin tunnen end mugavalt, sest seal on meeldiv õhkkond, sobivad tingimused loovuseks, rahulik õhkkond.


Narva Pähklimäe Gümnaasium / Blobism

Milena Tashmetova
Alina Goidova
Sofija Mosjakina
Alina Issajeva

Ühes ülesandes oleme juba näidanud, kuidas meie kool välja näeb. Ja pildil näete, et meil on kaks vaba ala. Ühte saiti kasutatakse parklana. Teine sait on täiesti tasuta. Praegu pole selles kohas midagi. Mõnikord kasutatakse seda mingisuguste välimängude jaoks.
Miks me just selle koha valisime? Lihtne vastata. Mõtlesime Milenaga juba ammu idee avada sellel kohal väike kohvik. Kuid see oli võimatu ja me lõhkusime selle idee. Ja „Kooliruum“ andis meile võimaluse seda mõtet meenutada ja ellu viia. Jah, me ei ava siin kohvikut, kuid saame oma kooli õpilastele seda kohta paremaks muuta. Selleks, et hea ilma korral saaksid õpilased õues aega veeta, sõpradega vestelda ja mitte umbses kontoris telefoniga istuda.
Alates globaalsetest sammudest peame asfaldi välja vahetama. Asetage lillepeenrad, lauad ja pingid. Kohviku kohale saab paigaldada aftomaadid koos jookide ja toiduga.


Oled jõudnud lehekülje lõppu.

Lehekülge ei leitud, vabandame!